Klant worden of overstappen
Wij helpen u het uiterste uit uw leven te halen

Dit doen we onder andere door ervoor te zorgen dat u snel de juiste medische hulpmiddelen in huis hebt. Onze gespecialiseerde verpleegkundigen denken met u en uw behandelaar mee over de beste oplossing voor uw situatie. Daarnaast bieden wij innovatieve zorgoplossingen, ondersteuning en service op maat. En we handelen de declaratie voor u af met uw zorgverzekeraar. U hoeft zelf niets te doen.

  • Contracten met alle zorgverzekeraars

  • Uw zorg in vertrouwde handen

  • Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 8,5

Mediq heeft overeenkomsten met alle zorgverzekeraars

Dit heeft als voordeel dat we de kosten van uw materialen rechtstreeks bij uw zorgverzekeraar mogen declareren. Hier heeft u dus geen omkijken naar. Wel is bij uw eerste bestelling een machtiging van uw behandelend arts of verpleegkundige nodig. De basisverzekering vergoedt de meeste medische hulpmiddelen (buiten het verplichte eigen risico). Voor producten die uw zorgverzekeraar niet vergoedt, ontvangt u van ons een rekening.

Vragen over uw persoonlijke situatie

Wilt u specifieke informatie over uw persoonlijke situatie of machtiging? Neem contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen u graag.

Een Mediq klant aan het woord

Klant worden of overstappen naar Mediq is heel eenvoudig

Bij Mediq maken wij het u graag gemakkelijk. Op de volgende pagina kunt u uw gegevens invullen en wij regelen de rest.


Klantenservicemedewerker aan de telefoon
Wilt u liever eerst wat meer informatie ontvangen of heeft u nog vragen?

Neem gerust telefonisch contact op met een van onze medewerkers van ons Customer Care Center. We helpen u graag verder.

Veelgestelde vragen

  • Hoe word ik klant bij Mediq?
    Meestal meldt uw huisarts of behandelaar u bij ons aan. Die stuurt ons een machtiging of autorisatie, waardoor we weten wat u nodig hebt. Kort na uw afspraak met uw zorgprofessional ontvangt u van ons een e-mail met een link waarmee u uw account kunt activeren. U kunt u ook zelf aanmelden als klant. Om uw declaraties voor u te kunnen afhandelen, vragen we u om de machtiging of autorisatie van uw huisarts of behandelaar. Als we uw gegevens hebben ontvangen, nemen we contact met u op.
  • Waarom kiezen voor Mediq?
    Wij zijn er om u te helpen het uiterste uit uw leven te halen. Dit doen we onder andere door ervoor te zorgen dat u snel de juiste medische hulpmiddelen in huis hebt. Onze gespecialiseerde verpleegkundigen denken met u en uw behandelaar mee over de beste oplossing voor uw situatie. En we handelen de declaratie voor u af met uw zorgverzekeraar.
  • Heb ik een Mijn Mediq-account nodig om te bestellen?
    Ja, als klant van Mediq kunt u met een account voor Mijn Mediq online bestellingen plaatsen. De gegevens die u in Mijn Mediq invoert, gebruiken we om u over uw bestelling te informeren, om u te helpen als u vragen hebt en om declaraties voor u af te handelen. Bent u nog geen klant bij ons? Vul dan uw gegevens in om klant te worden. Daarna krijgt u een account voor Mijn Mediq.
  • Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?
    In Mijn Mediq kunt u het bezorgadres per bestelling aanpassen. Ook kunt u kiezen voor bezorging bij een PostNL-afhaallocatie bij u in de buurt. Hier kunt u uw pakket (laten) ophalen op het moment dat u het beste uitkomt.
  • Kan ik een smsje ontvangen over de levering van mijn bestelling?
    Ja dat kan. Als uw mobiele nummer bij ons bekend is, ontvangt u een dag voor de afgesproken dag van levering een sms met het tijdsvak waarbinnen de bestelling wordt bezorgd.
Liever even persoonlijk contact? Onze klantenservice helpt u graag verder.

Neem gerust telefonisch contact op met een van onze medewerkers van ons Customer Care Center. We helpen u graag verder.

X

Mediq.nl gebruikt cookies

Om de website van Mediq goed te laten werken en u de beste online ervaring te bieden, gebruiken we analytische en functionele cookies. Lees meer over het cookie beleid.


Doorgaan