Bestel mijn producten
Bekijk mijn bestellingen
Opnieuw bestellen
-
Eén online omgeving voor uw zorgproducten
-
Gemakkelijk bestellen en snel thuisbezorgd
-
Informatie over uw medische hulpmiddelen altijd bij de hand
Uw omgeving voor medische hulpmiddelen
Binnen uw persoonlijke Mijn Mediq omgeving kunt u na inloggen snel en eenvoudig bestellen, heeft u zicht op uw bestellingen, een overzicht van uw favoriete producten en vindt u er uw bestelhistorie. Ook kunt u hier uw persoonlijke gegevens inzien en wijzigen.
U kunt in Mijn Mediq alle zorgproducten vinden per zorggebied en op elk moment bestellen. Bestelt u op werkdagen voor 17.00 uur? Dan ontvangt u de bestelling de volgende dag zolang het product op voorraad is.
Hulp nodig?
Wij helpen u graag. We hebben de meest gestelde vragen rondom bestellen, uw producten en uw Mijn Mediq-account voor u op een rij gezet. We staan graag voor u klaar.Bestellen bij Mediq
Wanneer u een Mijn Mediq account heeft kunt u eenvoudig en snel online bestellen. U kunt producten bestellen die vallen binnen de machtiging welke uw behandelend arts heeft afgegeven. Deze producten worden vergoed door uw zorgverzekeraar. Daarnaast is het ook mogelijk om producten op eigen rekening te bestellen.Als u ingelogd bent, staat er per product aangegeven of u deze vergoed krijgt, op eigen rekening kunt bestellen of wanneer bestellen niet mogelijk is. De producten die u wilt bestellen kunt u vinden via de zoekfunctie of ga naar het gewenste zorggebied om uw producten te zoeken. Elk zorggebied heeft zijn eigen startknop, hier op de startpagina van Mijn Mediq.
Bekijk de video
Veelgestelde vragen
-
Kan ik tijdens het bestellen zien welke producten er worden vergoed?
Per productcategorie kunt u het filter ‘vergoed’ aanklikken. Dan ziet u alle producten die uw zorgverzekeraar vergoedt. Onder de andere filters vallen de producten die 'niet vergoed' worden en producten die u op 'eigen rekening' kunt bestellen.
-
Kan ik mijn bestellingen annuleren of wijzigen?
We verwerken uw bestelling zo snel mogelijk. Vaak verzenden we het product meteen nadat we u een bevestiging hebben gestuurd. Als een product verzonden is, mogen we het meestal niet opnieuw gebruiken. Dit heeft te maken met veiligheidsrisico's en voorschriften. Daarom kunnen we uw bestelling niet meer wijzigen of annuleren.
-
Ik kan een product niet bestellen. Wat is er aan de hand?
U kunt alleen producten bestellen die passen binnen de machtiging(en) die uw arts of behandelaar heeft opgesteld. Als u een product niet in onze webshop kunt bestellen, dan valt dit waarschijnlijk buiten uw machtiging. Heeft u dit product wel nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice.
U bestelt voor 17.00 uur | U ontvangt uw pakket op |
In het weekend of maandag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag |
Woensdag | Donderdag |
Donderdag | Vrijdag |
Vrijdag | Zaterdag |
Staat uw vraag hier niet bij? We hebben nog veel meer vragen en antwoorden voor u verzameld in onze hulprubriek. Liever telefonisch contact? Wij staan graag voor u klaar.