Controle over uw diabeteshulpmiddelen

Diabetesartikelen bestellen
Uw artikelen bestelt u eenvoudig in onze webshop. In het inlogscherm kiest u voor ‘Diabeteszorg’. Daarna logt u in met uw e-mailadres en wachtwoord. Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Staat uw bestelling klaar om te verzenden? Dan ontvangt u een e-mail met de verzendgegevens en de verwachte bezorgtijd. Bestelt u op werkdagen voor 17.00 uur? Dan heeft u uw bestelling de volgende dag in huis.
-
Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 8,5
-
Eén online omgeving voor uw zorgproducten
-
Alle zorgverzekeraars vergoeden onze diabeteshulpmiddelen
Onze specialistische zorg

U kunt vertrouwen op onze diabetesmaterialen
Als u diabetes heeft is uw bloedsuikerspiegel uit balans, dit komt door een tekort aan insuline. Er zijn verschillende soorten diabetes, waarvan de meeste mensen diabetes type 2 hebben. Daarnaast bestaat er nog zwangerschapsdiabetes. Zwangerschapsdiabetes stopt zodra de zwangerschapshormonen na de bevalling afnemen en de suikerspiegel weer normaal wordt. In alle gevallen kan Mediq u begeleiden bij uw diabetes.

Diabetes Kenniscentrum
De behandeling van uw diabetes ligt voor een belangrijk deel in uw eigen handen. Om dit goed te kunnen doen, heeft u kennis over diabetes nodig. In het Diabetes Kenniscentrum vindt u uitgebreide en betrouwbare informatie over diabetes en onderwerpen die daarmee samenhangen. Mediq werkt samen met diabetesexperts die elk hun eigen aandachtsgebied hebben en u hier advies over geven. Daarnaast kunt u veel lezen over diabetes in Diactueel, ons lifestyle magazine. Naast verhalen van lotgenoten vindt u hier veel tips en handige weetjes.
Veelgestelde vragen
Meestal meldt uw huisarts of behandelaar u bij ons aan. Die stuurt ons een machtiging of autorisatie, waardoor we weten wat u nodig hebt. Kort na uw afspraak met uw zorgprofessional ontvangt u van ons een e-mail met een link waarmee u uw account kunt activeren. U kunt u ook zelf aanmelden als klant. Om uw declaraties voor u te kunnen afhandelen, vragen we u om de machtiging of autorisatie van uw huisarts of behandelaar. Als we uw gegevens hebben ontvangen, nemen we contact met u op.
Waarom kiezen voor Mediq?
Wij zijn er om u te helpen het uiterste uit uw leven te halen. Dit doen we onder andere door ervoor te zorgen dat u snel de juiste medische hulpmiddelen in huis hebt. Onze gespecialiseerde verpleegkundigen denken met u en uw behandelaar mee over de beste oplossing voor uw situatie. En we handelen de declaratie voor u af met uw zorgverzekeraar.
Ja, als klant van Mediq kunt u met een account voor Mijn Mediq online bestellingen plaatsen. De gegevens die u in Mijn Mediq invoert, gebruiken we om u over uw bestelling te informeren, om u te helpen als u vragen hebt en om declaraties voor u af te handelen. Bent u nog geen klant bij ons? Vul dan uw gegevens in om klant te worden. Daarna krijgt u een account voor Mijn Mediq.
Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?
In Mijn Mediq kunt u het bezorgadres per bestelling aanpassen. Ook kunt u kiezen voor bezorging bij een PostNL-afhaallocatie bij u in de buurt. Hier kunt u uw pakket (laten) ophalen op het moment dat u het beste uitkomt.
Kan ik een e-mail ontvangen over de levering van mijn bestelling?
Ja dat kan. Als uw e-mailadres bij ons bekend is, ontvangt u een dag voor levering een bericht met het tijdsvak waarbinnen de bestelling wordt bezorgd.
We hebben nog veel meer vragen en antwoorden voor u verzameld in onze Hulprubriek.