Wij vinden het belangrijk dat u blindelings kunt vertrouwen op de kwaliteit en veiligheid van onze producten en diensten. Daarom werken we met een streng kwaliteitssysteem dat voldoet aan belangrijke ISO- en NEN certificeringen. Bent u niet tevreden over één van onze producten of diensten? Meldt uw klacht bij ons aan.
Hoe kan ik een klacht melden bij Mediq?
Het is belangrijk dat u een vervelende ervaring direct aan onze medewerker of de klantenservice meldt. Wij zijn er voor u en staan open voor een gesprek. Het kan zijn dat u dit moeilijk vindt of dat u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld. Speciaal hiervoor hebben we binnen Mediq een klachtenfunctionaris als neutraal tussenpersoon. Met het contactformulier kunt u uw klacht of suggestie snel doorgeven. We nemen uw klacht in behandeling volgens de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).Wat gebeurt er met mijn klacht?
Na ontvangst van uw klacht neemt onze klachtenfunctionaris zo snel mogelijk contact met u op. Hierbij kijken we of we samen tot een oplossing kunnen komen. U hoort meteen wat de vervolgstappen zijn. Ook registreren we de klacht en starten we een oorzaakonderzoek. Na afronding hiervan ontvangt u een gemotiveerde reactie. Klachten zijn belangrijke leermomenten voor ons die we zo veel mogelijk willen benutten om onze kwaliteit en de relatie met u te verbeteren.Bent u niet tevreden over de klachtafhandeling?
Als de klacht door Mediq is gesloten, kan het zijn dat de klacht voor u nog niet voldoende is afgehandeld. Wilt u uw klacht door een externe partij laten oppakken? Dan kunt u zich wenden tot het Klachtenloket Zorg. Dit kunt u pas doen wanneer de klacht eerst bij Mediq is behandeld. Het klachtnummer van Mediq heeft u nodig bij de aanmelding bij deze partijen.