Informatie over Mediq review en uw ervaring delen

Ervaringen met Mediq
Wilt u uw ervaring met Mediq delen als leverancier van medische hulpmiddelen? Op deze pagina leggen we uit hoe reviews tot stand komen, waarom u daarop kunt vertrouwen en hoe u zelf eenvoudig een beoordeling kunt achterlaten. Want transparantie en tevreden klanten dragen bij aan betere zorg. We horen graag wat u waardeert aan onze service of wat we nog beter kunnen doen.
Klanttevredenheidsonderzoek: regelmatig, anoniem en betrouwbaar
Om structureel inzicht te krijgen in de ervaringen van onze klanten voeren we eens per twee maanden een eigen kwaliteitsmeting uit onder duizenden patiënten en zorgprofessionals. In deze meting vragen we om een rapportcijfer tussen de 1 en 10, aangevuld met een toelichting. Hierdoor krijgen we waardevolle feedback op onderdelen zoals de levering, het contact met onze medewerkers en het gebruik van het bestelsysteem.Klanten beoordelen met een 8+ uitgedrukt op een schaal van 1 tot 10 voor alle zorggebieden. Wel zien we dat de tevredenheid per type zorg iets kan verschillen. Dat geeft ons juist richting om gerichte verbeteringen door te voeren.
-
Hoe betrouwbaar is het klanttevredenheidsonderzoek?
Omdat we jaarlijks duizenden klanten bevragen, zijn de resultaten representatief voor ons gehele zorgaanbod. Een uitnodiging sturen we steekproefsgewijs aan alle mensen die een bestelling hebben geplaatst in een bepaalde periode.
-
Is deelname anoniem?Ja, we anonimiseren gegevens om uw privacy te waarborgen. Met de gegevens voorzien we onze organisatie van feedback en trainen we medewerkers.
-
Hoe gaat Mediq om met klachten?Wij vinden het belangrijk dat u kunt vertrouwen op de kwaliteit en veiligheid van onze producten en diensten. Daarom werken we met een streng kwaliteitssysteem dat voldoet aan belangrijke ISO- en NEN certificeringen. Bekijk ook de pagina 'Wat te doen bij een klacht'
Wat zijn de ervaringen met Mediq?
Wij vinden het belangrijk dat u kunt vertrouwen op de kwaliteit en veiligheid van onze zorgproducten en diensten. Onze klanten zijn over het algemeen zeer tevreden met de service van Mediq. We bekijken altijd onze processen en optimaliseren deze waar mogelijk op basis van de feedback die we ontvangen in reviews.Wat klanten waarderen
- Eenvoudig online bestellen via Mijn Mediq. Met uw persoonlijke account bestelt u snel en overzichtelijk. U kunt uw bestellingen volgen, productinformatie bekijken, uw persoonlijke gegevens aanpassen en favoriete producten opslaan.
- Deskundige en betrokken medewerkers
Ons team denkt graag met u mee en houdt rekening met uw persoonlijke situatie. - Snelle levering
Bestelt u op werkdagen vóór 17.00 uur? Dan ontvangt u de bestelling de volgende dag, mits het product op voorraad is.
Waar we aan blijven werken
- Meer duidelijkheid bij leveringen.
We begrijpen dat sommige klanten meer duidelijkheid willen over hun bestelling. Wij blijven werken aan goede, proactieve communicatie over de leverstatus, mogelijke vertragingen en beschikbare alternatieven - Een nog betere klantbeleving
We blijven investeren in de kwaliteit van onze dienstverlening. Denk aan kortere wachttijden en extra training voor onze medewerkers, zodat zij u nog beter kunnen helpen met vragen over medische hulpmiddelen. - Verpakking op maat
Soms wordt een bestelling geleverd in een grotere doos dan nodig lijkt. Dit komt door de geautomatiseerde verpakkingskeuze op basis van formaat en gewicht. Als een passend formaat tijdelijk niet beschikbaar is, kiezen we voor een ruimere doos om vertraging te voorkomen.
Waar kan ik betrouwbare Mediq reviews vinden?
Benieuwd naar ervaringen van andere klanten met Mediq? Op betrouwbare platforms zoals Trustpilot of Google Reviews zijn uiteenlopende beoordelingen over de service, leveringen en klantenservice te vinde. Door meerdere reviews te lezen, krijg je een realistisch beeld van wat je kunt verwachten. Hieronder vindt u meer uitleg over de platforms en antwoord op veelgestelde vragen over het schrijven van een review.
Mediq en reviewsite Trustpilot
We begrijpen dat de ervaringen van anderen kunnen helpen bij het keuze van medisch hulpmiddelen leverancier. Trustpilot is een onafhankelijk platform voor klantbeoordelingen. Hier geven klanten eerlijke en transparante feedback over hun ervaringen met onze producten en service. Gevraagd én ongevraagd. Dat helpt ons niet alleen om inzicht te krijgen in wat goed gaat, maar ook waar we kunnen groeien. Zo blijven we bouwen aan vertrouwen en kwaliteit, met als doel de best mogelijke zorg te bieden.
-
Hoe plaats ik een review op Trustpilot?
- Bezoek het Trustpilot account van Mediq
- Klik op "Schrijf een review" of "Write a review". Deze knop vindt u bovenaan.
- Log in of maak een account aan
- U kunt inloggen met een e-mailadres, via uw Google- of Facebook-account.
- Schrijf een review
Geef een beoordeling in sterren (1 tot 5, waabrij 1 ster zeer ontevreden is en 5 sterren zeer tevreden is).
Schrijf uw ervaring in het tekstvak. Wees eerlijk, concreet en respectvol. - Verstuur uw review.
Bedankt voor het delen van uw ervaring met onze service.
-
Hoe betrouwbaar is Trustpilot?
Trustpilot is over het algemeen een betrouwbaar platform voor klantbeoordelingen. Toch is het belangrijk om kritisch te blijven bij het lezen van reviews. Hoewel Trustpilot diverse maatregelen neemt om de betrouwbaarheid te waarborgen, blijft het een openbaar platform waarop iedereen een review kan plaatsen. Dit betekent dat er soms ook onjuiste of misleidende beoordelingen kunnen verschijnen. Om dit zoveel mogelijk te voorkomen, maken we gebruik van geverifieerde methoden om reviews te authenticeren en de integriteit van het platform te beschermen.
-
Is mijn review anoniem op Trustpilot?Nee, Trustpilot is niet volledig anoniem. Hoewel je een gebruikersnaam kunt kiezen die niet direct je echte naam onthult, zijn reviews en profielen op Trustpilot openbaar. Dit betekent dat anderen je land, de reviews die je hebt geschreven kunnen zien. Ook kunnen we om aanvullende persoonlijke gegevens vragen om in contact te komen bij vragen of klachten die in de review voorkomen.
-
Hoe gaat Mediq op met klachten op Trustpilot?
Bij negatieve beoordelingen of bij vragen krijgt u een reactie van "Team Mediq". Dit team bestaat uit ervaren medewerkers klantcontact die u graag verder helpen. Het kan voorkomen dat we vragen om aanvullende gegevens te sturen via Trustpilot zodat we in contact kunnen komen.
Uiteraard horen we liever van u, voordat u een negatieve review plaatst. We nodigen u uit om contact op te nemen via het contactformulier. Bekijk ook de pagina 'Wat te doen bij een klacht'.
Mediq en Google Reviews
Op Google Reviews delen klanten eerlijke en transparante feedback over onze producten, dienstverlening en zorg. Deze beoordelingen, zowel gevraagd als spontaan, geven ons waardevolle inzichten: Wat goed gaat en waar we kunnen verbeteren. Door de ervaringen van andere klanten te lezen, krijgt u een helder en realistisch beeld van onze service.
-
Hoe plaats ik een review op Google?
- Bezoek Mediq in Google
- Ingelogd? Dan kunt u direct starten met het invullen van uw review. Ga door naar stap 4.
- Nog niet ingelogd? Log in of maak eerst een account aan in Google
- Schrijf een review:
Geef een beoordeling in sterren (1 tot 5, waarbij 1 ster zeer ontevreden is en 5 sterren zeer tevreden is).
Schrijf uw ervaring in het tekstvak. Wees eerlijk, concreet en respectvol. - Verstuur uw review door op de blauwe knop: "Posten" te klikken.
Bedankt voor het delen van uw ervaring!
-
Hoe betrouwbaar zijn Google Reviews?
Google Reviews zijn over het algemeen betrouwbaar, omdat ze gekoppeld zijn aan echte Google-accounts. Toch kunnen er ook valse of misleidende reviews tussen staan, bijvoorbeeld van niet-klanten of concurrenten. Het is daarom slim om meerdere beoordelingen te lezen en op de inhoud te letten, in plaats van alleen naar het aantal sterren te kijken. -
Is mijn review anoniem op Google?Nee, reviews op Google zijn niet anoniem. Wanneer u een review schrijft via Google wordt deze gekoppeld aan uw Google-account. Uw naam en profielfoto zoals deze in uw account staan ingesteld zijn zichtbaar. U kunt uw naam of foto wel aanpassen in uw Google-account, wanneer u meer privacy wilt.
-
Hoe gaat Mediq op met klachten op Google?
Bij negatieve beoordelingen of bij vragen krijgt u een reactie van "Team Mediq". Dit team bestaat uit ervaren medewerkers klantcontact die u graag verder helpen. Het kan voorkomen dat we vragen om aanvullende gegevens te sturen en contact op te nemen.
Uiteraard horen we liever van u, voordat u een negatieve review plaatst. We nodigen u uit om contact op te nemen via het contactformulier. Bekijk ook de pagina 'Wat te doen bij een klacht'.
Veelgestelde vragen en antwoorden over reviews en Mediq
1. Hoe kan ik zien of een Mediq review echt is of mogelijk nep?
Wij maken gebruik van geverifieerde methoden om de echtheid van reviews te beoordelen. Daarbij letten we op inhoudelijke details, schrijfstijl, herkomst van de review en opvallende patronen zodat u kunt vertrouwen op echter ervaringen van echte mensen. Kenmerken van echte reviews:- Duidelijke ervaring: De reviewer beschrijft wat er precies goed of minder goed ging.
- Normaal taalgebruik: De tekst leest natuurlijk en persoonlijk, niet overdreven netjes of kunstmatig.
- Actief profiel: De gebruiker heeft vaker reviews geplaatst of is zichtbaar actief op andere platforms.
- Vage of algemene opmerkingen
- Onbekend of anoniem account: Vooral als er maar één review geplaatst is.
- Opvallende herhaling van woorden of zinnen: Kan een teken zijn van automatisch gegenereerde tekst.
Wat kunt u doen bij twijfel?
- Vergelijk meerdere reviews op verschillende platforms.
Let op terugkerende ervaringen of juist tegenstrijdigheden.
2. Wordt mijn negatieve review serieus genomen?
2. Wordt mijn negatieve review serieus genomen?
Negatieve reviews nemen wij serieus. We lezen elke review aandachtig en nemen indien nodig persoonlijk contact op met de klant om de situatie op te lossen.
Onze reactie is altijd gericht op begrip en het vinden van een passende oplossing. Waar mogelijk leggen we uit wat er is gebeurd en hoe we dit in de toekomst proberen te voorkomen. Op die manier tonen we onze betrokkenheid en bouwen we aan vertrouwen. Wij vinden het belangrijk dat u kunt vertrouwen op de kwaliteit en veiligheid van onze producten en diensten. Daarom werken we met een streng kwaliteitssysteem dat voldoet aan belangrijke ISO- en NEN certificeringen. Bekijk ook de pagina 'Wat te doen bij een klacht'
3. Hoe kan mijn het delen van mijn eigen ervaring anderen te helpen?
Uw feedback heeft grote waarde voor klanten en toekomstige klanten, omdat het hen helpt een keuze te maken. Ook draagt uw eerlijke mening bij aan de verbetering van de service en dienstverlening van Mediq. Door uw ervaringen te delen, maakt u dus verschil. Of u kiest een van de openbare platforms als Trustpilot of Google, of meedoet aan het klanttevredenheidsonderzoek. We lezen graag over uw ervaring.
4. Hoe schrijf ik een goede review?
- Wees respectvol en eerlijk.
- Focus op feiten en uw persoonlijke ervaring.
- Geef suggesties voor verbetering.
- Vermijd schelden of overdrijven.
Als u medische hulpmiddelen nodig heeft, wilt u zeker weten dat het goed is geregeld. Daarom kiest u voor Mediq. Wij helpen u zo zelfstandig en prettig mogelijk te leven, op de manier die bij u past. Zo bestelt u al uw medische hulpmiddelen eenvoudig via Mijn Mediq. En wij regelen de vergoeding. Overstappen kan snel en makkelijk.