Wilt u klant worden bij Mediq?

Binnen 2 minuten eenvoudig aanmelden

Vul uw gegevens in en wij regelen de rest voor u. Mediq bezorgt uw medische hulpmiddelen thuis, regelt de vergoeding en helpt u bij vragen.

De gegevens in velden aangeduid met * hebben wij nodig om uw aanmelding te verwerken. 

Bijvoorbeeld: J.M.
Wij hebben uw BSN nodig om uw aanmelding rond te maken
Bijvoorbeeld: 19-06-1969
Wij hebben uw telefoonnummer nodig om uw aanmelding rond te maken
Controleer a.u.b. goed of uw e-mailadres correct is ingevuld

Wij verwelkomen u graag als klant bij Mediq. Om u van de juiste hulpmiddelen te kunnen voorzien, heeft u voor deze behandeling een machtiging nodig. Hierover kunt u contact opnemen met uw behandelend arts/verpleegkundige. Die kan u naar Mediq verwijzen.

Mediq gebruikt bovenstaande persoonsgegevens voor het aanmelden van u als klant. Zie voor meer informatie onze privacyverklaring.

Veelgestelde vragen

  • Hoe word ik klant bij Mediq?
    Meestal meldt uw huisarts of behandelaar u bij ons aan. Die stuurt ons een machtiging of autorisatie, waardoor we weten wat u nodig hebt. Kort na uw afspraak met uw zorgprofessional ontvangt u van ons een e-mail met een link waarmee u uw account kunt activeren. U kunt u ook zelf aanmelden als klant. Om uw declaraties voor u te kunnen afhandelen, vragen we u om de machtiging of autorisatie van uw huisarts of behandelaar. Als we uw gegevens hebben ontvangen, nemen we contact met u op.
  • Waarom kiezen voor Mediq?
    Wij zijn er om u te helpen het uiterste uit uw leven te halen. Dit doen we onder andere door ervoor te zorgen dat u snel de juiste medische hulpmiddelen in huis hebt. Onze gespecialiseerde verpleegkundigen denken met u en uw behandelaar mee over de beste oplossing voor uw situatie. En we handelen de declaratie voor u af met uw zorgverzekeraar.
  • Heb ik een Mijn Mediq-account nodig om te bestellen?
    Ja, als klant van Mediq kunt u met een account voor Mijn Mediq online bestellingen plaatsen. De gegevens die u in Mijn Mediq invoert, gebruiken we om u over uw bestelling te informeren, om u te helpen als u vragen hebt en om declaraties voor u af te handelen. Bent u nog geen klant bij ons? Vul dan uw gegevens in om klant te worden. Daarna krijgt u een account voor Mijn Mediq.
  • Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?
    In Mijn Mediq kunt u het bezorgadres per bestelling aanpassen. Ook kunt u kiezen voor bezorging bij een PostNL-afhaallocatie bij u in de buurt. Hier kunt u uw pakket (laten) ophalen op het moment dat u het beste uitkomt.
  • Kan ik een smsje ontvangen over de levering van mijn bestelling?
    Ja dat kan. Als uw mobiele nummer bij ons bekend is, ontvangt u een dag voor de afgesproken dag van levering een sms met het tijdsvak waarbinnen de bestelling wordt bezorgd.
Klantenservicemedewerker aan de telefoon

Nog niet gevonden wat u zocht?

Neem dan contact met ons op, we helpen u graag verder.