Stel uw vraag via het contactformulier

Velden met een * zijn verplicht. U ontvangt een bevestiging per mail nadat u het formulier heeft verstuurd. We nemen zo snel mogelijk contact met u op om uw bericht te beantwoorden.
Zie voor meer informatie ons privacybeleid op https://mediq.nl/over-ons/privacy

Langere wachttijden

Het is momenteel drukker op onze telefoonlijnen dan dat u van ons gewend bent. Dit kan ervoor zorgen dat u een langere wachttijd ervaart bij onze klantenservice. Door vakantiedrukte, de krappe arbeidsmarkt, ziekteverzuim en voorraadproblemen als gevolg van corona, ervaren wij deze drukte ook in ons fulfillment center en bij onze vervoerder. Het kan hierdoor voorkomen dat er een vertraging ontstaat in het leveren van uw bestelling. De bestellingen worden binnen 1 à 3 werkdagen geleverd.

We doen onze uiterste best om onze dienstverlening aan u zo normaal mogelijk te laten doorgaan en iedereen zo goed mogelijk te helpen. Bij Hulp nodig? vindt u antwoorden op de meestgestelde vragen. Misschien staat het antwoord op uw vraag er ook tussen. U kunt ook gemakkelijk en snel uw bestellingen via Mijn Mediq te plaatsen. Bent u klant, maar heeft u nog geen account? Via inloggen kunt u een account aanmaken. Voor overige vragen verwijzen wij u graag naar het contactformulier hierboven. Wilt u toch liever een medewerker telefonisch spreken? Houdt in dat geval rekening met langere wachttijden dan gebruikelijk. Dank voor uw begrip en medewerking.

Telefoonnummers


Soort zorg

Continentiezorg en urologie

Stomazorg

Diabeteszorg

Wondzorg

Bestellingen voor wondmateriaal verlopen via uw verpleegkundige en/of thuiszorg

OSA-therapie en slaaponderzoek

Verneveling

Slijmuitzuiging

Monitoring

Drinkvoeding en dieetpreparaten

Sondevoeding

Stofwisseling

Infuustherapie en TPV

Pulmonale hypertensie (PH)

Mediq Health Coach