
Waarom u voor Mediq kiest
Mediq helpt u om met uw incontinentie om te gaan en zo prettig mogelijk uw leven te leiden. Wij bieden u zorg op afstand, bijvoorbeeld door een Beeldzorg consult, of bezoeken u in uw thuissituatie. Bij Mediq hebben we contracten met alle zorgverzekeraars. En Pien, onze digitale continentie-collega, geeft u altijd een antwoord op uw vragen. Waar u ook bent. Zo krijgt u uw vrijheid weer terug.
Bent u voorschrijver? Klik dan hier om uw patiënt aan te melden.
-
Klanten beoordelen onze service met een 8.5
-
Al meer dan 30 jaar ervaring in continentiezorg
-
Compleet assortiment en maatwerk mogelijk
-
Alle medische hulpmiddelen onder één dak
-
Snelle en complete levering, discreet aan huis bezorgt
Alles wat u nodig heeft
Er zijn veel hulpmiddelen beschikbaar die het leven met incontinentie vergemakkelijken.Ook voor u is er altijd een passende oplossing. We leveren alle merken. Door ons uitgebreide assortiment kunnen we samen met u kijken welk materiaal het beste bij u en uw situatie past.
Zo zorgen we ervoor dat u zich minder patiënt voelt en meer mens.
Onze medewerkers zijn er voor u
Via uw eigen Mijn Mediq omgeving kunt u eenvoudig online bestellen. Heeft u vragen of bestelt u liever telefonisch, neem dan contact met ons op via 088 - 888 94 50. De deskundige medewerkers van onze klantenservice staan u graag te woord.Empathie maakt dat wij mensen willen helpen het beste uit hun leven te halen
Mediq heeft voor continentiezorg overeenkomsten met alle zorgverzekeraars
Vanaf januari 2021 heeft Mediq voor stoma- en continentiehulpmiddelen contracten met alle zorgverzekeraars, inclusief CZ. Dit heeft als voordeel dat we de kosten van de materialen rechtstreeks bij de zorgverzekeraar mogen declareren. Hier heeft u zelf dus geen omkijken naar en dat is wel zo prettig. Wel is bij uw eerste bestelling een machtiging van uw behandelend arts of stomaverpleegkundige nodig. De basisverzekering vergoedt de meeste medische hulpmiddelen (buiten het wettelijk verplichte eigen risico). Voor producten die de zorgverzekeraar niet vergoedt, ontvangt u van ons een rekening. Dit zal altijd duidelijk worden aangegeven door de medewerker van de klantenservice.