
Extra services bij Mediq
Mediq helpt u om met uw stoma om te gaan en zo prettig mogelijk uw leven te leiden. Wij bieden u zorg op afstand, bijvoorbeeld door een Beeldzorg consult, of bezoeken u in uw thuissituatie. Wij leveren bij u 2 steunbandages per jaar die onze coupeuses voor u perfect op maat maken. En met StomaLife kan een stomadrager eenmaal thuis snel weer zijn eigen leven oppakken. Dat is wel zo prettig.
Bent u voorschrijver? Klik dan hier om uw patiënt aan te melden.
-
Klanten beoordelen onze service met een 8.5
-
Al meer dan 30 jaar ervaring in stomazorg
-
Compleet assortiment en maatwerk mogelijk
-
Contracten met alle zorgverzekeraars
-
Snelle en complete levering, discreet aan huis bezorgt
Alles wat u nodig heeft
Er zijn veel hulpmiddelen beschikbaar die het leven met een stoma vergemakkelijken.Ook voor u is er altijd een passende oplossing. We leveren alle merken. Door ons uitgebreide assortiment kunnen we samen met u kijken welk materiaal het beste
bij u en uw situatie past.
Zo zorgen we ervoor dat u zich minder patiënt voelt en meer mens.
Onze medewerkers zijn er voor u
Via uw eigen Mijn Mediq omgeving kunt u eenvoudig online bestellen. Heeft u vragen of bestelt u liever telefonisch, neem dan contact met ons op via 088 - 888 94 50. De deskundige medewerkers van onze klantenservice staan u graag te woord.Empathie maakt dat wij mensen willen helpen het beste uit hun leven te halen
Mediq heeft voor stomazorg overeenkomsten met alle zorgverzekeraars
Vanaf januari 2021 heeft Mediq voor stoma- en continentiehulpmiddelen contracten met alle zorgverzekeraars, inclusief CZ. Dit heeft als voordeel dat we de kosten van de materialen rechtstreeks bij de zorgverzekeraar mogen declareren. Hier heeft u zelf dus geen omkijken naar en dat is wel zo prettig. Wel is bij uw eerste bestelling een machtiging van uw behandelend arts of stomaverpleegkundige nodig. De basisverzekering vergoedt de meeste medische hulpmiddelen (buiten het wettelijk verplichte eigen risico). Voor producten die de zorgverzekeraar niet vergoedt, ontvangt u van ons een rekening. Dit zal altijd duidelijk worden aangegeven door de medewerker van de klantenservice.
Veelgestelde vragen
Hoe word ik klant bij Mediq?
Aanmelden is heel eenvoudig. U kunt u zelf aanmelden als klant. Dat kan via dit formulierop onze website. Na uw aanmelding ontvangt u per e-mail een bevestiging. Binnen twee werkdagen nemen wij contact met u op om uw aanvraag af te ronden. Wij bezorgen thuis,
regelen de vergoeding en helpen bij al uw vragen.
Waarom kiezen voor Mediq?
Wij zijn er om u te helpen het uiterste uit uw leven te halen. Dit doen we onder anderedoor ervoor te zorgen dat u snel de juiste medische hulpmiddelen in huis hebt. Onze gespecialiseerde verpleegkundigen denken met u en uw behandelaar mee over de beste
oplossing voor uw situatie. Mediq regelt naast de bezorging ook de declaraties bij uw zorgverzekeraar. Zodat u er geen omkijken naar heeft.
Bezorgt Mediq de volgende werkdag?
Bij ons geldt normaliter: op werkdagen voor 17.00 uur besteld, is de volgende dag in huis.U kunt uw bestelling laten bezorgen op een dag naar keuze of laten afleveren bij een
PostNL-afhaalpunt bij u in de buurt. PostNL bezorgt uw pakket van maandag tot en met
zaterdag tussen 08.00 uur en 21.30 uur. Via de PostNL-app of via Track & Trace op onze
website kunt u, binnen een tijdsvenster van 2 uur, zien hoe laat de bezorger komt.
De avond voor bezorging ontvangt u ook een e-mail en/of SMS met het geplande tijdstip
van afleveren. Zo hoeft u niet onnodig lang thuis te blijven.