Hulpmiddelen voorschrijven in de eerstelijn in 6 vragen

Werkende man is aan het bellen terwijl hij naar zijn computerscherm kijkt.
8 juni 2022
Er is de afgelopen jaren best het een en ander veranderd in het leveringsbeleid van hulpmiddelen in de eerstelijn. Waar Mediq en de huisarts hierin elkaar kunnen vinden beantwoord in 6 vragen.

Langere wachttijden en vertragingen

Het is momenteel drukker op onze telefoonlijnen dan dat u van ons gewend bent. Dit kan ervoor zorgen dat u een langere wachttijd ervaart bij onze klantenservice dan u van ons gewend bent. Door vakantiedrukte, de krappe arbeidsmarkt, ziekteverzuim en voorraadproblemen als gevolg van corona, ervaren wij deze drukte ook in ons fulfillment center en bij onze vervoerder. Het kan hierdoor voorkomen dat er een vertraging ontstaat in het leveren van uw bestelling. Bestellingen worden binnen één tot drie werkdagen bezorgd. We doen onze uiterste best om onze dienstverlening zo normaal mogelijk te laten doorgaan en iedereen zo goed mogelijk te helpen. 


Heeft u vragen of wilt u bestellen?

Om ons hierbij te helpen vragen wij u bestellingen zo veel mogelijk via de website te plaatsen. Bent u klant, maar heeft u nog geen Mijn Mediq account? Via account aanvragen kan er online een account aangemaakt worden. Bij ‘Hulp nodig’ vindt u antwoorden op de meestgestelde vragen. Misschien staat het antwoord op uw vraag er ook tussen.

Heeft u vragen of bestelt u toch liever telefonisch? Neem dan contact met ons op. Houdt in dit geval rekening met een langere wachttijd dan gebruikelijk. De deskundige medewerkers van onze klantenservice staat u graag te woord.

Onze excuses voor het ongemak en dank voor uw begrip. We werken hard aan de oplossing.