Wij helpen u graag verder

  • Ik ben een patiënt

  • Ik ben een zorgprofessional

Wij geven graag antwoord op uw vraag

Hier vindt u de meest gestelde vragen over onze hulpmiddelen, bestellen en bezorgen.

Philips veiligheidsmelding

Philips heeft bekend gemaakt dat zij verwachten per eind september in Nederland te starten met het reparatie- en vervangingsprogramma van de getroffen DreamStation 1. Philips verwacht dit programma binnen ongeveer 12 maanden af te ronden. Zodra de reparatiesets of vervangende producten daadwerkelijk beschikbaar zijn, kunnen Mediq, de andere CPAP-leveranciers en artsen/ziekenhuizen samen met Philips het reparatie- en vervangingsprogramma gaan plannen. Het zal helaas nog wel enige tijd duren voordat we alle reparatiesets en producten van Philips hebben ontvangen, alles hebben ingepland en u kunnen informeren wanneer uw apparaat gerepareerd of vervangen gaat worden. We blijven u op de hoogte houden via deze website of de email. U hoeft uw apparaat niet te registreren op de website van Philips. Mediq heeft dit al voor u gedaan.

Meer informatie over Philips veiligheidsmelding

Vragen over producten

Vragen over bestellen

Niet gevonden wat u zocht?

Heeft u de zoekbalk rechts boven in onze website al geprobeerd? Wilt u liever iemand spreken?
Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag!

Wij geven graag antwoord op uw vraag

Hier vindt u de meest gestelde vragen over onze hulpmiddelen, bestellen en bezorgen.


Vragen over bestellen

Vragen over voorschrijven

Niet gevonden wat u zocht?

Heeft u de zoekbalk rechts boven in onze website al geprobeerd? Wilt u liever iemand spreken?
Neem dan gerust contact met ons op.. Wij helpen u graag!