Wij staan voor u klaar

  • Ik ben een patiĆ«nt

  • Ik ben een zorgprofessional

Wij geven graag antwoord op uw vraag

Onderstaand vindt u de meest gestelde vragen over bestellen, retourneren en bezorgen, maar ook over hulpmiddelen en producten.


Vragen over bestellen

Vragen over retouren

Vragen over producten

Wij geven graag antwoord op uw vraag

Hier vindt u de meest gestelde vragen over onze portalen: MedBIS, PlusPunt en de voorschrijfportalen.

Vragen over bestellen

Vragen over voorschrijven

Een klacht melden?

Klachten zijn belangrijke leermomenten, daarom kunt u via ons contactformulier een melding van een klacht doorgeven. Uw klacht wordt in behandeling genomen volgens de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg. Vindt u het een drempel om dit door te geven? Speciaal hiervoor hebben we binnen Mediq een klachtenfunctionaris als neutraal tussenpersoon. De klachtenfunctionaris neemt na invullen van het formulier spoedig contact met u op.
Niet gevonden wat u zocht?

Heeft u de zoekbalk rechts boven in onze website al geprobeerd? Wilt u liever iemand spreken? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag!