Ouder echtpaar gebruikt tablet om online te bestellen
Zelf bestellen, snel in huis

Klanten van Mediq kunnen zelf online producten bestellen via Mijn Mediq. Bent u nog geen klant? Dan kunt u het online formulier invullen om klant te worden en een account te ontvangen voor Mijn Mediq. Heeft u al een account voor Mijn Mediq? Ga dan naar inloggen en kies het onderwerp van de producten die u wilt bestellen.  

  • Ruim assortiment

  • Snel in huis

  • Veilig en betrouwbaar

  • Vanuit uw persoonlijke zorgportaal

  • Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 8,5

Hoe werkt het

Via uw account heeft u altijd uw bestelhistorie bij de hand. Producten die eerder door of voor u besteld zijn, kunt u eenvoudig opnieuw bestellen. In de video hieronder ziet u hoe dit werkt. Er is ook een handleiding die u helpt om in uw eigen tempo producten te kiezen en te bestellen.

Klik hier om de handleiding Online bestellen te lezen

Veelgestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn pakketje?

Als u op werkdagen voor 17.00 uur bestelt, heeft u het pakketje de volgende dag in huis. Bestelt u in het weekend, dan ontvangt u uw pakketje de eerstvolgende dinsdag.


Ik kan een product niet bestellen. Wat is er aan de hand?

U kunt alleen producten bestellen die passen binnen de machtiging(en) die uw arts of behandelaar heeft opgesteld. Als u een product niet in onze webshop kunt bestellen, dan valt dit waarschijnlijk buiten uw machtiging. Heeft u dit product wel nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice of geef in het opmerkingenveld bij uw bestelling aan dat u dit producten wilt bestellen. Wij controleren dan of het gewenste product aan u geleverd kan worden.

Kan ik tijdens het bestellen zien welke producten worden vergoed?

Per productcategorie kunt u het filter ‘vergoed’ aanklikken. Dan ziet u alle producten die uw zorgverzekeraar vergoedt. Onder de andere filters vallen de producten die 'niet vergoed' worden en producten die u op 'eigen rekening' kunt bestellen.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

We verwerken uw bestelling zo snel mogelijk. Vaak verzenden we het product meteen nadat we u een bevestiging hebben gestuurd. Als een product verzonden is, mogen we het meestal niet opnieuw gebruiken. Dit heeft te maken met veiligheidsrisico's en voorschriften. Daarom kunnen we uw bestelling niet meer wijzigen of annuleren.

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Om uw bestelling terug te sturen, heeft u een retourcode nodig. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice.


Staat uw vraag er niet bij? We hebben nog veel meer vragen en antwoorden voor u verzameld in onze Hulprubriek.