
Waarom een nieuwe Mijn Mediq?
Sinds de lancering van mediq.nl zijn Mediq Combicare, Mediq Tefa en Mediq Direct Diabetes samengegaan als één Mediq. Daar hoort natuurlijk ook een gezamenlijke Mijn Mediq bij. Zodat we u een verbeterde online bestelervaring kunnen bieden. Met één plek voor al onze producten en waarbinnen u met uw Mijn Mediq account snel en gemakkelijk kan bestellen op basis van de door uw voorschrijver afgegeven machtiging(en). U kunt blijven vertrouwen op onze service. Gewoon zoals u van ons gewend bent.
-
Gemakkelijk bestellen en snel bij u bezorgd
-
Gebruiksinformatie over uw zorgproducten altijd bij de hand
-
Al uw vertrouwde producten en eerder geplaatste bestellingen overzichtelijk op één plek
-
Eén Mijn Mediq account, ook wanneer u meerdere machtigingen heeft
Hoe activeer ik mijn nieuwe account?
U heeft een e-mail van ons ontvangen met een persoonlijk activatielink. Klik op de link in de activatiemail om uw nieuwe account te activeren. Wanneer u hier op klikt, kunt u een wachtwoord instellen en direct inloggen. Let op: deze link is 24 uur geldig.Is de activatielink verlopen? Geen zorgen. U kunt uw account ook activeren door op onderstaande link te klikken. Vul vervolgens uw e-mailadres in en u ontvangt u een nieuwe activatiemail. Nadat u uw nieuwe wachtwoord heeft ingesteld, kunt u inloggen. Na het inloggen komt u op de homepagina van Mijn Mediq, mediq.nl/mijn-mediq. Al uw gegevens zijn meegenomen naar uw nieuwe account.
Komt u er niet uit? Wij zijn er om u te helpen.
- Veelgestelde vragen. Heeft u een vraag? Wellicht is uw vraag al eens aan ons gesteld. We hebben hieronder de meest gestelde vragen voor u op een rij gezet.
- Komt u er niet uit of heeft u een dringende vraag? We helpen u graag verder. Neem dan contact met ons op via ons contactformulier of 088 - 888 94 50. We staan op werkdagen van 8.15 tot 17.15 uur voor u klaar.
Veelgestelde vragen
-
Waar moet ik naartoe om een bestelling te plaatsen?
Mijn Mediq is verhuisd naar mediq.nl. Wij maken daarom gebruik van een nieuwe url: mediq.nl/mijn-mediq.
-
Waarom moet ik mijn wachtwoord vernieuwen wanneer ik mijn account wil activeren?Wij kunnen heel veel voor u meenemen naar uw nieuwe account, maar helaas niet uw wachtwoord. Deze is privé en bij ons dus onbekend. Daarom kunnen wij hem niet voor u invullen. Om in te loggen in de nieuwe webshop is het om die reden eenmalig nodig uw wachtwoord te vernieuwen.
-
Hoe kan ik mijn wachtwoord vernieuwen?
U ontvangt een mail van Mediq met daarin een activatielink naar uw nieuwe account. Via deze link komt u op de pagina terecht waar u uw wachtwoord kunt vernieuwen. Kunt u de mail met activatielink niet meer terugvinden? Dan kunt u hier klikken om uw account te activeren. Dit werkt als volgt:
- Vul uw e-mailadres in bij 'Uw inloggegevens opvragen'. Wij sturen u een nieuwe link via de mail.
- Klik in de mail op 'Stel uw wachtwoord in'.
- Vul uw nieuwe wachtwoord in en sla op.
- U ontvangt een bevestigingsmail waarna u kunt inloggen in uw nieuwe account.
-
Waar moet mijn wachtwoord aan voldoen?
Het wachtwoord moet voldoen aan de volgende eisen:
- Minimaal één hoofdletter
- Minimaal één kleine letter
- Minimaal één speciaal teken (!”#$%&’0*+,-./:;?@[\]^_`{|}~)
- Minimaal 8 tekens
-
Hoe werkt het als ik voor meerdere klantnummers gebruik maak van één e-mailadres?U ontvangt van ons één/meerdere verzoeken om uw account te activeren. Elk klantnummer behoudt zijn eigen account voor Mijn Mediq. Wanneer u bent ingelogd, kunt u voortaan eenvoudig veranderen van account. Ga naar 'Inloggen' en klik op ... U kunt hier aangeven voor wie u wilt inloggen.
-
Hoe werkt het als ik vanwege mijn verschillende machtigingen nu in meerdere webshops bestel?
Wanneer u verschillende machtigingen heeft, dan profiteert u voortaan van één plek waar u al uw producten kunt vinden. Al uw machtigingen en de daaraan gekoppelde bestelhistorie zijn aan uw nieuwe Mijn Mediq account gekoppeld. U hoeft dus nog maar één keer in te loggen om alle vergoede producten te kunnen bestellen. Wilt u uw account activeren? Ook dat hoeft maar één keer. Zo kunt u snel en eenvoudig (herhaal)bestellingen plaatsen.
Staat uw vraag er niet bij? We hebben nog veel meer vragen en antwoorden voor u verzameld in onze Hulprubriek.