Waarom een nieuwe webshop?

Sinds de lancering van mediq.nl zijn Mediq Combicare, Mediq Tefa en Mediq Direct Diabetes samengegaan als één Mediq. Daar hoort natuurlijk ook een gezamenlijke webshop bij, één Mijn Mediq. Zodat we u een verbeterde online bestelervaring bieden. Met één plek voor al onze producten en waarbinnen u met uw Mijn Mediq account snel en gemakkelijk kan bestellen op basis van de door uw voorschrijver afgegeven machtiging(en). U kunt blijven vertrouwen op onze service. U krijgt uw bestelling snel thuis bezorgd. Gewoon zoals u van ons gewend bent.

  • Meer bestelgemak

  • Alle producten van Mediq overzichtelijk op één plek

  • Eén Mijn Mediq account wanneer u meerdere machtigingen heeft

  • Eenvoudig switchen van account wanneer u meerdere klantnummers heeft

Hoe activeer ik mijn nieuwe account?

U heeft een e-mail van ons ontvangen met een persoonlijk activatielink. Klik op de link in de activatiemail om uw Mijn Mediq account te activeren. Wanneer u hier op klikt, kunt u een wachtwoord instellen en direct inloggen. Let op: deze link is 24 uur geldig.

Is de activatielink verlopen? Geen zorgen. U kunt uw account ook activeren door op onderstaande link te klikken. Vul vervolgens uw e-mailadres in en u ontvangt u een nieuwe activatiemail. Nadat u uw nieuwe wachtwoord heeft ingesteld, kunt u inloggen. Na het inloggen komt u op de homepagina van Mijn Mediq. Al uw gegevens zijn meegenomen naar uw nieuwe account.

Komt u er niet uit? Wij zijn er om u te helpen.

  1. Veelgestelde vragen. Heeft u een vraag? Wellicht is uw vraag al eens aan ons gesteld. We hebben hieronder de meest gestelde voor u op een rij gezet.
  2. Feedback of opmerking. U behoort tot een selecte groep klanten die wij als eerste hebben uitgenodigd om de webshop te gebruiken. Valt u iets op tijdens het bestellen? Wilt u ons van feedback voorzien of heeft u vraag of opmerking die u niet kunt terugvinden tussen de veelgestelde vragen? Laat het ons weten via het feedbackformulier onderaan deze pagina.
  3. Liever telefonisch contact? Heeft u een dringende vraag die niet kan wachten? We helpen u graag verder. Neem dan contact met ons op via 088 - 888 94 50. Geef aan dat u meedoet aan de pilot van Mijn Mediq. Zo kunnen wij u het beste helpen. We staan op werkdagen van 8.15 tot 17.15 uur voor u klaar.
 

Veelgestelde vragen

  • Wat is een pilot?
    Tijdens de pilot van Mijn Mediq nodigen we in fases selecte groepen klanten uit om te starten met bestellen via die nieuwe webshop. Zo kunnen we goed in de gaten houden hoe alles gaat en of de webshop optimaal werkt. Tijdens de pilot horen wij ook graag wat u van de nieuwe Mijn Mediq vindt, zodat we aanpassingen kunnen maken om uw bestelervaring te verbeteren. We hebben hiervoor een feedbackformulier klaargezet. U hoeft zich geen zorgen te maken over het plaatsen van een bestelling of de bezorging van uw order. U kunt blijven rekenen op de dienstverlening die u van ons gewend bent.
  • Waar moet ik naartoe om een bestelling te plaatsen?

    Mijn Mediq is verhuisd naar mediq.nl. Wij maken daarom gebruik van een nieuwe url: mediq.nl/mijn-mediq

  • Waarom moet ik mijn wachtwoord vernieuwen wanneer ik mijn account wil activeren?
    Wij kunnen heel veel voor u meenemen naar uw nieuwe account, maar helaas niet uw wachtwoord. Deze is privé en bij ons dus onbekend. Daarom kunnen wij hem niet voor u invullen. Om in te loggen in de nieuwe webshop is het om die reden eenmalig nodig uw wachtwoord te vernieuwen.
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord vernieuwen?

    U ontvangt een mail van Mediq met daarin een activatielink naar uw nieuwe account. Via deze link komt u op de pagina terecht waar u uw wachtwoord kunt vernieuwen. Kunt u de mail met activatielink niet meer terugvinden? Dan kunt u hier klikken om uw account te activeren. Dit werkt als volgt:

    • Vul uw e-mailadres in bij 'Uw inloggegevens opvragen'. Wij sturen u een nieuwe link via de mail.
    • Klik in de mail op 'Stel uw wachtwoord in'.
    • Vul uw nieuwe wachtwoord in en sla op.
    • U ontvangt een bevestigingsmail waarna u kunt inloggen in uw nieuwe account.

     

  • Waar moet mijn wachtwoord aan voldoen?

    Het wachtwoord moet voldoen aan de volgende eisen:

    • Minimaal één hoofdletter
    • Minimaal één kleine letter
    • Minimaal één speciaal teken (!”#$%&’0*+,-./:;?@[\]^_`{|}~)
    • Minimaal 8 tekens
  • Hoe werkt het als ik voor meerdere klantnummers gebruik maak van één e-mailadres?
    U ontvangt van ons één/meerdere verzoeken om uw account te activeren. Elk klantnummer behoudt zijn eigen account voor Mijn Mediq. Wanneer u bent ingelogd, kunt u voortaan eenvoudig veranderen van account. Ga naar 'Inloggen' en klik op ... U kunt hier aangeven voor wie u wilt inloggen.
  • Hoe werkt het als ik vanwege mijn verschillende machtigingen nu in meerdere webshops bestel?

    Wanneer u verschillende machtigingen heeft, dan profiteert u voortaan van één plek waar u al uw producten kunt vinden. Al uw machtigingen en de daaraan gekoppelde bestelhistorie zijn aan uw nieuwe Mijn Mediq account gekoppeld. U hoeft dus nog maar één keer in te loggen om alle vergoede producten te kunnen bestellen. Wilt u uw account activeren? Ook dat hoeft maar één keer. Zo kunt u snel en eenvoudig (herhaal)bestellingen plaatsen.

     

Feedback of opmerking

U behoort tot de eerste groep klanten die als eerste zijn nieuwe Mijn Mediq account mag activeren. We nodigen u daarom ook uit om uw ervaringen met ons te delen. Zo kunnen we de webshop nog beter laten aansluiten op uw wensen. Heeft u feedback of opmerking? We horen graag van u.