Drukte bij onze klantenservice en in ons magazijn

Voor zieke mensen kan goed eten lastig zijn
1 augustus 2022
Wilt u onze klantenservice spreken? Het is momenteel drukker op onze telefoonlijnen dan dat u van ons gewend bent. Dit kan ervoor zorgen dat u een langere wachttijd ervaart bij onze klantenservice. In dit bericht leest u wat u van ons kunt verwachten.
De vakantiedrukte, een krappe arbeidsmarkt, ziekteverzuim en voorraadproblemen als gevolg van corona treffen onze klantenservice en logistiek. We doen onze uiterste best om onze dienstverlening zo normaal mogelijk te laten doorgaan en iedereen zo goed mogelijk te helpen.

Informatie voor patiënten.

Bestellingen en bezorging

Bestellingen worden binnen één tot drie werkdagen bezorgd.

Een nieuwe bestelling plaatsen

Om de telefonische wachtrij te beperken vragen wij uw bestellingen zo veel mogelijk via de website te plaatsen, via Mijn Mediq. Bent u klant, maar heeft u nog geen Mijn Mediq account? Via account aanvragen kan er online een account aangemaakt worden.

Heeft u vragen of bestelt u toch liever telefonisch?

Bij 'Hulp nodig' vindt u antwoorden op de meestgestelde vragen. Misschien staat het antwoord op uw vraag er ook tussen. Staat uw vraag er niet tussen? Wegens drukte op onze telefoonlijnen, adviseren wij u graag om het contactformulier in te vullen. Wilt u toch liever telefonisch contact, houdt u dan rekening met een langere wachttijd dan gebruikelijk. De deskundige medewerkers van onze klantenservice staat u graag te woord. Onze excuses voor het ongemak en dank voor uw begrip. 

Informatie voor voorschrijvers

Bestellingen en bezorging

Bestellingen worden binnen één tot drie werkdagen bij uw patiënt thuis bezorgd. Is het e-mailadres bij ons bekend? Dan ontvangt uw patiënt een bevestigingsmail met track & trace-link . 

Een nieuwe bestelling plaatsen

Om de telefonische wachtrij zoveel mogelijk te beperken, vragen wij patiënten hun bestellingen zo veel mogelijk via de website te plaatsen. Is uw patiënt wel klant bij ons, maar heeft hij of zij nog geen Mijn Mediq account? Via account aanvragen kan er online een account aangemaakt worden. Wordt uw patiënt voor het eerst klant bij ons? Wanneer u bij de aanvraag het e-mailadres van uw patiënt vermeld, dan wordt er automatisch een account aangemaakt.

Informatie voor inkopers 

Orders en levertijd

Door de drukte in ons fulfillment center en bij onze vervoerder kan het voorkomen dat er 1 à 2 dagen vertraging ontstaat in het leveren van uw order. Is uw order vertraagd, dan informeren wij u hierover per e-mail. Lees in dit nieuwsbericht meer over schaarste en de invloed op prijs en levering van medische hulpmiddelen.

We helpen u graag verder

In Mijn MedBIS vindt u bij uw Mijn MedBIS coach antwoorden op de meestgestelde vragen. Misschien staat het antwoord op uw vraag er ook tussen. Ook kunt u via Mijn MedBIS snel en eenvoudig een order plaatsen. En vindt u bij ‘Mijn bestellingen’ meer informatie over uw bestelling inclusief een backorderlijst. Voor overige vragen verwijzen wij u graag naar  het contactformulier op onze contactpagina. Wilt u toch liever telefonisch contact? Houdt u dan rekening met een langere wachttijd dan gebruikelijk. De deskundige medewerkers van onze klantenservice staan u graag te woord. 

Onze excuses voor het ongemak en dank voor uw begrip. We werken hard aan de oplossing.

Actueel