Verguld met Global Search Award
16 juli 2021
Tijdig informeren
Begin 2021 kregen zorgconsumenten en -medewerkers te maken met veranderingen rond de inkoop en levering van diabetes-, continentie-, stoma en verbandmaterialen en medische voeding. ‘We wilden deze doelgroepen tijdig informeren over de consequenties van deze verandering. Ook wilden we zorgconsumenten helpen om tijdig over te stappen naar een leverancier die snel en landelijk kon leveren en daarnaast voor ondersteuning door professionele verpleegkundigen kon zorgen. Want goede zorg mag nooit op zich laten wachten’, aldus marketing & e-business directeur Marcia Luijendijk van Mediq.Relevant in belangrijke periode
‘De uitdaging was om dit te vertalen naar de juiste propositie, kanaal en boodschap. Met Traffic Builders hebben we een cross-channel aanpak met lokale targeting ontwikkeld. Hierbij is onder andere gebruikgemaakt van social media, display advertising, SEA, YouTube advertising en digital analytics’, vertelt Pauline Schaepman, digital marketeer bij Mediq. ‘Door tijdig in te spelen op de urgentie in onze markt en te blijven leren van de lopende campagnes, bleven we relevant in een belangrijke periode van het jaar. Ik ben erg trots op de mooie prestatie die is neergezet en de bijdrage van deze campagne aan mensgerichte marktbenadering van Mediq.’Global Search Awards
De Global Search Awards 2021 zijn op 13 juli uitgereikt via een online awardshow aan de beste campagnes, bureaus en teams op het gebied van Pay per click (PPC), zoekmachineoptimalisatie (SEO) en Content Marketing ter wereld. De ingezonden cases zijn in twee fases beoordeeld door een jury van industrie experts. Meer informatie over de awards en winnaars vindt u hier.
Over Traffic Builders
Traffic Builders is een digital marketingbureau dat organisaties ondersteunt bij datagedreven marketing en merkcommunicatie. Een team van ervaren analisten, strategen, marketeers en digital persuasion specialisten. Ook zij zijn enorm trots op de geleverde teamprestatie.