We maken het je zo makkelijk mogelijk
De overgang naar Mediq is eenvoudig en wij begeleiden je bij elke stap.
Veelgestelde vragen
-
Mathot Medische Speciaalzaken is nu onderdeel van Mediq. Wat was de reden van de overname?
Door de overname van Mathot door Mediq blijft de continuïteit en kwaliteit van zorg gewaarborgd. Nu en in de toekomst. Kleinere bedrijven die medische hulpmiddelen en specialistische zorg aanbieden, hebben het zwaar, onder andere door de toenemende prijsdruk op de markt. De overname stelt ons in staat om schaalvoordelen beter te benutten, wat leidt tot efficiëntere en kosteneffectieve zorg. Daarbij kunnen we expertise uit de markt bundelen door de deskundige mensen van Mathot samen te voegen met het Mediq-team.
-
Verandert het assortiment vanuit Mediq en Mathot?
Mediq en Mathot bieden hetzelfde productassortiment op stoma-, wond- en continentiezorg. Mediq biedt daarnaast ook diabeteszorg, luchtwegzorg, infuustherapie en medische voeding.
-
Wat merken mijn patiënten zodra ik ga samenwerken met Mediq?
Ook jouw patiënten ondersteunen wij bij de overgang naar Mediq, zodat de bestelling en levering van hun medische hulpmiddelen snel en soepel verloopt. Zij krijgen toegang tot de gebruikersvriendelijke webshop Mijn Mediq en profiteren van de extra service die Mediq biedt.
Ontmoet het team
Onze accountmanagers zijn jouw eerste contactpersoon. Zij vertellen je graag meer over de samenwerking met Mediq en Mathot, en de extra service die we jou en je patiënten bieden op het gebied van wond-, stoma- en continentiezorg. Je kunt contact opnemen met zowel de accountmanagers van Mediq als van Mathot, ze staan graag voor je klaar!
Jouw persoonlijke contact bij Mediq
Jouw persoonlijke contact bij Mathot
Wij ondersteunen zorgprofessionals
Heeft u andere vragen over bestellen of voorschrijven van medische hulpmiddelen of zorgproducten? Of heeft u advies nodig en wilt u ons telefonisch bereiken? Wij helpen u graag verder!