Wilt u klant worden bij Mediq?

Snel en eenvoudig aanmelden

Dat kan al binnen 2 minuten. Vul hieronder uw gegevens in en wij regelen de rest voor u.  Mediq bezorgt uw medische hulpmiddelen thuis, regelt de vergoeding en helpt bij al uw vragen. De gegevens in velden aangeduid met * hebben wij nodig om uw aanmelding te verwerken. 
Wij gebruiken uw BSN om uw aanmelding te kunnen voldoen

Wij verwelkomen u graag als klant bij Mediq. Om u van de juiste hulpmiddelen te kunnen voorzien, heeft u voor deze behandeling een machtiging nodig. Hierover kunt u contact opnemen met uw behandelend arts/verpleegkundige. Die kan u naar Mediq verwijzen.

Mediq gebruikt bovenstaande persoonsgegevens voor het aanmelden van u als klant. Zie voor meer informatie onze privacyverklaring.

Veelgestelde vragen

  • Hoe word ik klant bij Mediq?
    Meestal meldt uw huisarts of behandelaar u bij ons aan. Die stuurt ons een machtiging of autorisatie, waardoor we weten wat u nodig hebt. Kort na uw afspraak met uw zorgprofessional ontvangt u van ons een e-mail met een link waarmee u uw account kunt activeren. U kunt u ook zelf aanmelden als klant. Om uw declaraties voor u te kunnen afhandelen, vragen we u om de machtiging of autorisatie van uw huisarts of behandelaar. Als we uw gegevens hebben ontvangen, nemen we contact met u op.
  • Waarom kiezen voor Mediq?
    Wij zijn er om u te helpen het uiterste uit uw leven te halen. Dit doen we onder andere door ervoor te zorgen dat u snel de juiste medische hulpmiddelen in huis hebt. Onze gespecialiseerde verpleegkundigen denken met u en uw behandelaar mee over de beste oplossing voor uw situatie. En we handelen de declaratie voor u af met uw zorgverzekeraar.
  • Heb ik een Mijn Mediq-account nodig om te bestellen?
    Ja, als klant van Mediq kunt u met een account voor Mijn Mediq online bestellingen plaatsen. De gegevens die u in Mijn Mediq invoert, gebruiken we om u over uw bestelling te informeren, om u te helpen als u vragen hebt en om declaraties voor u af te handelen. Bent u nog geen klant bij ons? Vul dan uw gegevens in om klant te worden. Daarna krijgt u een account voor Mijn Mediq.
  • Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?
    In Mijn Mediq kunt u het bezorgadres per bestelling aanpassen. Ook kunt u kiezen voor bezorging bij een PostNL-afhaallocatie bij u in de buurt. Hier kunt u uw pakket (laten) ophalen op het moment dat u het beste uitkomt.
  • Kan ik een smsje ontvangen over de levering van mijn bestelling?
    Ja dat kan. Als uw mobiele nummer bij ons bekend is, ontvangt u een dag voor de afgesproken dag van levering een sms met het tijdsvak waarbinnen de bestelling wordt bezorgd.
Klantenservicemedewerker aan de telefoon

Nog niet gevonden wat u zocht?

Neem dan contact met ons op, we helpen u graag verder.