Slim voorraadbeheer met scanmodule

Huisarts pakt materiaal uit voorraadkast

Snel bestellen én uw praktijkvoorraad altijd op orde

We helpen u graag met onze slimme scanmodule: een barcode scanner en barcodes voor efficiënt voorraadbeheer en snel bestellen in ons bestelsysteem.

  • Snel bestellen

  • Inzicht in uw voorraad

  • Alleen bestellen wat echt nodig is

  • Efficiënt en nauwkeurig voorraadbeheer

  • Kosteloze aansluiting en barcode scanner

Hoe werkt het Mediq voorraadbeheersysteem?

Ons voorraadbeheersysteem bestaat uit een scanmodule (barcode scanner) en een directe koppeling met ons bestelsysteem. U krijgt van ons (geheel kosteloos) een barcode scanner en barcodes voor de producten die u gebruikt in uw (huisartsen)praktijk. Door de barcodes te scannen, stuurt u de codes en bijbehorende productinformatie door naar ons bestelsysteem. Hier kunt u direct een bestelling plaatsen. Door het scannen van de gebruikte producten wordt uw praktijkvoorraad direct bijgewerkt in ons bestelsysteem. U krijgt automatisch besteladvies op basis van uw verbruik en voorraad. Dit advies kunt u eenvoudig aanpassen en aan uw winkelwagen toevoegen. Dat noemen wij slim voorraadbeheer.

De kosten voor het aansluiten van de scanmodule (software, barcode scanner, installatie en inrichting binnen de praktijk) zijn voor rekening van Mediq. Voor u als Mediq klant is het dus gratis. 

Meer weten over onze oplossingen voor slim en efficiënt voorraadbeheer en de voordelen voor uw huisartsenpraktijk? Onze accountmanager komt graag met u in contact, ook als u nog geen klant bent bij Mediq. Vraag informatie op via ons contactformulier.