Maak een bezorgafspraak voor uw vervangende Philips Dreamstation

Man leest in zijn keuken documenten

Omruiling van uw CPAP-apparaat van start

U heeft van ons bericht ontvangen dat voor u het Philips omruilprogramma van start gaat. U kunt de omruiling van uw oude slaapapneu-apparaat zelf organiseren via onze afspraakplanner. Uw vervangende apparaat wordt vervolgens bij u thuis bezorg. Snel en eenvoudig.

Hoe werkt de omruiling van uw CPAP-apparaat

  1. U kunt nu een afspraak voor een levering aan huis inplannen via onderstaande afsprakenplanner.
  2. Uw vervangende Philips Dreamstation wordt op de door u gewenste dag via een pakketbezorging bij u thuis geleverd. U ontvangt een dag van te voren een bericht van PostNL hoe laat u de bezorger bij u thuis kunt verwachten.
  3. Drie dagen na ontvangst van uw vervangende apparaat, ontvangt u van ons uitnodiging om een retourafspraak in te plannen voor uw oude apparaat. 
  4. Op de door u aangegeven dag komt de PostNL-bezorger bij u langs om uw oude apparaat op te halen.
 

Plan de bezorging aan huis via onze afsprakenplanner 

Zorg dat u de volgende gegevens bij de hand hebt: uw Mediq klantnummer en het serienummer van uw huidige Philips CPAP-apparaat. U vindt deze gegevens in de ontvangen brief of e-mail. Deze unieke combinatie zorgt ervoor dat Mediq weet welk apparaat er voor u klaar ligt. Zo kunnen we de omruiling via PostNL snel voor u organiseren en kunt u uw therapie op een veilige en vertrouwde manier voortzetten.
Meer informatie over de omruiling van uw CPAP-apparaat

Uw vervangende CPAP-apparaat stellen we alvast voor u in, zodat u helemaal klaar bent voor gebruik. Wilt u meer weten over het apparaat dat u ontvangt en hoe u deze moet onderhouden? We hebben meer informatie hierover voor u op een rij gezet. En heeft u nog vragen of komt u er niet uit met de afspraakplanner? We staan graag voor u klaar.